24 Aug 2007

Statues




Three poetical illustrations of Floris.

5 comments:

Tessa said...

Hi Jantien en Hester, leuke blog! volgens mij werken wij vlak bij elkaar in de buurt.. Zijn jullie ook in 2004 afgestudeerd aan de kabk?

Anonymous said...

Floris wat een mooie "statues"!!

Sanne said...

ik vind ze heel erg mooi... !

Tas-ka said...

Hester is inderdaad in 2004 afgestudeerd en jantien in 2005. Wleke richting hebjij gedaan dan???

Tessa said...

o, ik wat vergeten bij jullie comments te kijken voor antwoord... Ik heb architectonische vormgeving gedaan. Ben nu meer bezig met meubels, produkten, sieraden en beeldende kunst. Moet i.i.g. veel leren wat we op de academie niet aangeboden kregen. Op mijn insei-blog staat een foto-tje van mij.
ik heb samen met een ontwerper-vriendin een studio op het westeinde [tegenover dep. villa nuts]. En ik zit net als jullie bij vers-kunstagentschap.